Pruvincia 03 gruppu di sperti spiciali à ricerca yichun wanshen

L'11 di marzu di u 2019, Chen jinqiao, un membru di u gruppu di dirigenza di u partitu di u dipartimentu di a scienza è a tecnulugia di a pruvincia di Jiangxi, assistente direttore di u dipartimentu è secretariu generale di l'uffiziu di prughjettu speciale 03 provinciale, è u prufessore shu jian, decanu di a scola di software. di nanchang università di aeronautica è astronautica, hà fattu una ricerca nantu à l'informatizazione di l'impresa è l'industria di big data.LAN yaqing, vice sindaco di u guvernu municipale di yichun, zhou jianxian, direttore di l'uffiziu municipale di scienza è tecnulugia, radica di chiodi di garofano, ricercatore di l'uffiziu di u guvernu municipale, xu qing, vicedirettore di u cumitatu di gestione di a zona di sviluppu ecunomicu è altri capi anu accumpagnatu l'inchiesta. .

1552637120189444

In l'attellu di assemblea di a cumpagnia, zhen-feng liu, direttore generale di u gruppu d'esperti nantu à a pianificazione di l'infurmazioni di l'impresa è i passi di implementazione, u futuru hà da principià da u pianu di l'ordine, à u pianu di produzzione, u materiale hà stabilitu, u prugressu di prucessu è a consegna dopu à rializà cumplettamente. a gestione di l'informazioni, in tuttu u paese, tutti l'utilizatori in u mondu per PC, telefoni intelligenti, prugressu di produzzione di quistione in tempu reale è a situazione in scena.

1552637168209481

 

1552637203530642

Esperienza in u centru di teste, sperienza immersiva di gruppu di esperti per u sistema di gestione di l'infurmazioni di marketing per a preparazione solida è u sistema di traccia di l'infurmazioni, Wan Shen cloud - sistema di operazioni remoti, Chen Jinqiao cum'è una cumpagnia domestica "equipaggiu solidu + Internet" hà apprezzatu u mercatu di pionieri è praticanti. modu, esigenu cumpagnie à aghjurnà in permanenza a tecnulugia à u listessu tempu, furnisce l'utilizatori cù i più prufessiunali l'equipaggiu più stabile è solidu + sistema di sicurità di l'infurmazioni a saviezza di a suluzione di fabbrica.

Wonsen furnisce un prughjettu prufessiunale di primu postusperienza d'installazione è sperienza di gestione.Tenendu l'attitudine di travagliu di mantene a migliurà, Wonsen furnisce l'utilizatorialta qualità dopu-serviziu di vendita. U persunale prufessiunale hè a guaranzia per un bonu serviziu.I nostrisquadra di serviziu micca solu has a cunniscenza prufessiunale è l'esperienza pratica in l'usu è u mantenimentu di l'equipaggiu, ma ponu ancu furnisce una furmazione sistematica per risponde à e diverse esigenze di l'utilizatori.


Tempu di posta: 09-09-2022